SatanArise en Facebook
Críticas, reviews, novedades metal, discos, critica y tracklist - Satan Arise
Canal de Youtube de Satan Arise Satan Arise Twitter Satan Arise Facebook

Morphium + We Exist Even Dead + Warg + Embersland + Deldrac Apolo 2 (Barcelona)

Avalanch Gineta Rock (La Gineta)

Black Seal + Worth The Cavern Rock Club (Terrassa)

Born in Exile + Blavk Orb + Yakanyà + Devorate the Universe + Acts of God + La Banda de l'Agonia + Nuclear Winter Mercat Vell (Mollet)

Sylvania + Sákata + Black Fridays Live (Madrid)

Four Noses Monasterio (Barcelona)

Enemy Inside + Left4ever Utopia (Zaragoza)

Ravenblood Monasterio (Barcelona)

Burning Witches + Darkembrace Rock en femenino (Torredonjimeno)

Noctem + Astray Valley Bóveda (Barcelona)

Skunk D.F. + Pycaya + Lude Bóveda (Barcelona)

The Last Request - The Last Request (2011)

The Last Request - The Last Request
The Last Request
The Last Request logo
España

The Last Request (Demo)

Metalcore
Autoproducido
2011


Temes

1. Intro
2. Bastards
3. No Money No Glory
4. Having Look Around The World
5. R.I.D.E.

Formació

Veus: Mario Altieri
Guitarra: Joan Ramis
Baix: Víctor Bonet
Bateria: Alex Costa

Crítica

"The Last Request" és una banda perfecta parell aquells que volen moure el cap amb ritmes lents i més pesats que un bloc de formigó.

Avui tinc entre les meves mans la maqueta de The Last Request un grup eivissenca que jo qualificaria com Thrash Death metalcore o alguna cosa semblant, però com això de les etiquetes és sempre molt ambigu millor no el tindrem en compte.

The Last Request són 4 joves Eivissencs (Mario en les veus, Alex el bateria, Joan guitarra i Victor el baix) que a primera vista diríem que toquen hardcore ja que les fotos del grup semblen transmetre això, però crec que és d'aquestes bandes que saben que tenen més potencial i dediquen el seu temps a fer música més decantada cap al metall.

Han autoproduït seva maqueta no fa gaire, maqueta que porta per títol el nom de la banda, i que es compon de quatre temes i una intro.

Bastards un tema molt pesat i amb una línia de riff bastant repetitiva i dura que li dóna un ambient de plom a les teves orelles considerable, cap a una mica més de la meitat del tema es decideixen a fer una pujada, que al meu parer podria estar millor aprofitada, per caure en un lent ambiental. Durant tot el tema la veu va alternant molt bé els guturals amb fragments parlats i ecos que li donen estigui ambient com post-apocalíptic. El tema dura 7 minuts i 16 segons i no decau en cap moment. D'aquest tema destaco la lentitud pesada que no em deixa parar de moure el cap.

En el segon tema No Money no glory segueixen amb un riff també repetitiu i li donen una mica més de protagonisme a la bateria i afegeixen uns cors a les línies de veu que donen molta potència al tema, però sembla que en el minut 1:40 es tornen bojos, i el bateria fa córrer el tema al costat de la veu i potser un dels millors moments de la maqueta sigui aquest fins més o menys el minut 2:15 on fan pur thrash amb una guitarra marcant el compàs. Després tornen al tema central, però pel que veig la banda en si fa els temes bastant indefinits i no s'avorreixen massa ja que van variant les seves estructures bastant. Això sí, ha aquest tema li cal un final millor al meu gust, perquè acaba de cop.

Having a Look Around The world Comença amb una intro melòdica i amb veu parlada, com els dos temes anteriors, i això desemboca a un riff altra vegada lent i pesat però afegeixen una línia melòdica sobre que roman durant més temps i li dóna un ambient tal vegada més malenconiós o emocional. Però al 2:10 tornen a destrossar el tema i renoven la línia de bateria i tot el tema en si, i potser aquest sigui també un dels millors moments de la maqueta, que dura fins al minut 3, aquí sí que aprofiten el "subidón" durant una bona minut. Després tornen a la línia més pesada i lenta un minut més, però el següent "canvi" no té res a veure amb l'anterior, tot i que també és contundent com la resta del tema, i cap al final tornen a les línies melòdiques i més ambientals. I acaben el tema en pla esquinçament.

RIDE comença directament amb una línia increïble molt més "trallera" que totes les anteriors tot i que no triguen a activar el mode "Rap", però no per molt temps, en el 1:26 tornen al doble bombo (crec que aquest és el tema que té mes canvis rítmics de la història) En 2:18 crec que he escoltat com 6 temes diferents, afegeixen unes guitarres ambientals que es desconnecten per donar una altra vegada pas a un thrash total i pràcticament es queda sola la guitarra amb el riff fins al final del tema.

En resum, crec que el més destacable de la maqueta és la increïble veu de Mario que no falla a ni un sol moment. També destacaria la capacitat de canvi que tenen en un mateix tema tot que això de vegades juga en contra perquè potser no aprofiten al 100% les seves idees i hi ha fragments que podrien ser més llargs i donarien més ritme ja que de vegades sembla que els temes no arrenquin. Els temes són massa llargs i tot que això si, no són en cap concepte avorrits. I crec que amb una mica més de velocitat guanyarien molt, sobretot en bateria, tot que Alex demostra en tota la maqueta que és més que bon bateria, però podria esprémer-se més a si mateix potser. També he de destacar que tenen un so molt propi que mantenen durant tot els temes i utilitzen fantàsticament bons efectes de so durant la maqueta. La producció d'aquesta és molt bona i el so és genial, i fins i tot el disseny és molt bo i molt aconseguit.

The Last Request és una banda perfecta parell aquells que volen moure el cap amb ritmes lents i més pesats que un bloc de formigó. Esperem que algú els compri un viatge d'Eivissa a Barcelona. Perquè aquests nois tenen molt a oferir i molt de créixer.

Està és la humil opinió que tinc, però espero i desitjo que les hagi de molt diferents.

TrollMaister
12/08/2011

14/03/2018
Sara Sánchez
09/03/2018
Jesús Valverde
23/01/2018
Jordi Pons Gibernau



Inici Noticies Crítiques Concerts Crónicas Entrevistes Entrevistes
Licencia Creative Commons
Satan Arise por www.satanarise.com se encuentra bajo una Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 3.0 Unported.