SatanArise en Facebook
Críticas, reviews, novedades metal, discos, critica y tracklist - Satan Arise
Canal de Youtube de Satan Arise Satan Arise Twitter Satan Arise Facebook

Zenobia Porta Caeli (Valladolid)

Zenobia Porta Caeli (Valladolid)

Zenobia + Knights of Blood Azkena (Bilbao)

Zenobia Master Club (Vigo)

Easy Rider TBA (Donosti)

Bridge to Nowhere + Morbbiden Pub Darkness (Sedaví (Valencia))

Artillery + Reaktion TBA (Barcelona)

Bonded + Injector Utopía (Zaragoza)

Eternal Idol + Knights of Blood Silikona (Madrid)

Zenobia Garaje Beat Club (Murcia)

Ross the Boss + Asomvel + Dark Embrace Caracol (Madrid)

Dr. Crüe + Arma-T Bóveda (Barcelona)

Rebellion Paberse Club (Sedaví (Valencia))

Praying Mantis + Óxido Groove (Portugalete)

Praying Mantis Groove (Portugalete)

Jorge Salán X (Sevilla)

Zenobia Caracol (Madrid)

Iron Savior + Airborn Paberse Club (Sedaví (Valencia))

Watain - The Wild Hunt (2013)

Watain - The Wild Hunt
Watain logo
Suecia

The Wild Hunt

Black Metal
Century Media
2013


Temes

1. Night Vision 03:38
2. De Profundis 04:33
3. Black Flames March 06:20
4. All that May Bleed 04:41
5. The Child Must Die 06:04
6. They Rode On 08:43
7. Sleepless Evil 05:37
8. The Wild Hunt 06:20
9. Outlaw 05:07
10. Ignem Veni Mittere 04:39
11. Holocaust Dawn 07:07

Formació

Veu: E
Guitarra: P
Bateria: H

Crítica

Portar les coses un pas més enllà independentment de quin sigui el seu cost. Aquest sempre ha estat l'objectiu d' Watain des del principi, i mai ha estat més cert que amb aquest "The Wild Hunt ", el seu cinquè llarga durada i primer per Century Media Records. Fins i tot fa 13 anys quan van llançar el seu debut " Rabid Death s Cursi " gairebé anònimament en un petit segell underground van marcar un abans i un després : mentre l'escena black metall estava arribant a la seva màxima comercialitat però agonitzant artísticament parlant, ells eren diferents.

Això va continuar en cadascun dels seus següents llançaments, cadascun expandint el seu horitzó musical, brillant amb creativitat i convicció, mentre els portava per tot el món. L'extensa gira del " Lawless Darkess ", que va veure a WATAIN en les millors posicions en famosos festivals com Wacken i Bloodstock i compartint escenari amb bandes com The Devil 's Blood, In Solitude and Behemoth, ho va fer encara més oficial : estan en la seva pròpia lliga i s'han emancipat dels seus col • legues de gènere musical. Però adormir-se als llorers mai ha estat una opció i així Watain decidir recloure durant més de sis mesos per compondre el seu nou àlbum, seguits de quatre mesos en quatre estudis diferents per gravar aquest CD que marca un punt d'inflexió en la trajectòria de la banda gràcies també a les tasques de mescla a càrrec de Tore Stjerna en el famós estudi Necromorbus a Albik ( Suècia ).

De lluny, és el seu disc més divers fins a la data i el seu vocalista, E., creu que " cada àlbum ens mostra una història. Mai se'ns va passar pel cap continuar un àlbum en el punt on va acabar l'anterior. "

Així, encara que per alguns la instrumental "Night Vision " amb la que obren el disc ho pren gràcilment on " Waters of Ain " el va deixar en " Lawless Darknwss " i el primer single de l' àlbum " All That Mai Bleed " té un component compositiva clàssica de la banda, aquestes 11 cançons ofereixen bastants sorpreses demoníaques. El trio ( arrodonit per P. a les cordes i H. a la bateria ) no ha compromès el seu so ni la seva visió del "mainstream black metall" i "The Wild Hunt " és una altra prova fefaent d'això. Aquest desplegament sonor i líric explora les arrels clàssiques de la banda com Bathory o Dissection ( " sent en gran mesura un àlbum retrospectiu, aquell disc està amarat de coses que van significar molt per a nosaltres en el passat i no hi ha cap raó per intentar amagar " ) sense deixar de ser veritablement ells mateixos. I qui sinó Watain podrien haver compost una cançó tan íntima com " They Rode On" on per primera vegada s'atreveixen a usar veus netes ? " Menyspreu aquells supòsits artistes que s'adapten per arribar a majors audiències. La major raó de per què hem aconseguit tant és perquè mai hem traït la nostra visió inicial, no perquè pretenguéssim escriure música més ` accessible '.

Aquesta cançó específica és simplement nosaltres sent brutalment personals i honestos. Mostrar altra faceta important del món de Watain ".

Sense haver perdut ni una mica de la seva integritat, la banda viu en el seu propi món on el " fes-ho tu mateix" és més que mai l'única opció : "Tot el negoci relacionat amb Watain està succeint dins del nostre cercle tancat : tenim el nostre propi segell, la nostra pròpia empresa de marxandatge, etc. Dues de les nostres idees més centrals són la independència i la llibertat ". I amb la seva més ambiciós treball fins a la data, es podria dir que Watain està esdevenint la banda més important de black metall. Encara que tal vegada ja ho són i el seu " Wild Hunt " és el seu corona d'espines.

@vidhar666
22/10/2013

14/03/2018
Sara Sánchez
09/03/2018
Jesús Valverde
23/01/2018
Jordi Pons Gibernau



Inici Noticies Crítiques Concerts Crónicas Entrevistes Entrevistes
Licencia Creative Commons
Satan Arise por www.satanarise.com se encuentra bajo una Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 3.0 Unported.