SatanArise en Facebook
Críticas, reviews, novedades metal, discos, critica y tracklist - Satan Arise
Canal de Youtube de Satan Arise Satan Arise Twitter Satan Arise Facebook

Serious Black Utopía (Zaragoza)

Guadaña + Indrid Silikona (Madrid)

Legion Zorrotzako Gaztetxea (Bilbao)

Legion + Endgame Zorrozako Gaztetxea (Bilbao)

Skull Fist + Screamer Soho (Burgos)

The Hole - A Monument to the End of the World (2014)

The Hole - A Monument to the End of the World
The Hole logo
España

A Monument to the End of the World

Death / Thrash Metal
Necromance Records
2014


Temes

1. An elegy for the end of time
2. Crushin’
3. Apocalyptic collapse
4. Hellride
5. Warrior’s roar
6. Moonlight
7. Pro Patria Mori
8. The third seal
9. Dark of My Soul
10. Harsh times
11. Misanthropic Wave

Formació

Veu, baix: Edu Rodriguez
Guitarra: Pab Guerrero
Guitarra: Ancor Ramírez
Bateria: H. Lorenzo

Crítica

Des Necromance ens arriba una nova nova oferta de metall extermo de les Illes Canàries, una zona que tenim molt oblidada i amb algunes bandes joves molt interessants que han de començar a destacar, sempre que se'ls d'una oportunitat per a això.

The Hole, després de formar el 2010 i tenir una demo, han llançat el seu primer LP titulat A Monument To The End Of The World, una proposta extrema basada en un death / thrash metall, això posen en la seva descripció. Com a base és correcta, però no hem de quedar només en el death / thrash, al llarg dels temes podrem apreciar moments més heavys i influències més properes al doom.

No ens enganyem, és un disc de pura tralla, metall extrem en tota regla. Estarem d'acord que no sóc un expert en afrontar discos del gènere, el death metall és un estil summament complex i amb infinitat de matisos. El death de The Hole, depenent del tall podem veure k passa per moments més old school, melòdic i arriba a fregar el black helandome la pell. El thrash es deixa notar molt en alguns riffs, donant-li un punt de melodia i insolència alhora. Són estils que bé encaixats donen molt de joc i The Hole l'han trobat.

La portada realitzada per Brutal Disorder Logos no es queda curta ... portant-nos a un món en un caos apocalíptic. El disc ha estat gravat als Digger Studios (Gran Canària) i masteritzat als Moontower Studios de Barcelona (Avulsed, Crisix, Ouija, ...)

Entre els temes més destacables trobem "Crushin '" un tall d'inici pesat i ombrívol accelerat sense pietat amb influències thrash ... un tall molt descarat i potent amb un sol sorprenentment melòdic ... aquestes influències i barreges són el fas que aquestes bandes extremes em enganxin. "Apocalyptic collapse" és un tema amb un riff afilat com una fulla, 100% thrash per barrejar-se amb una brutalitat extrema, com una lluita entre els vessants thrash i death de The Hole.

"Warrior 's roar", un tall imparable i molt cru i punyent ... veus gravis i penetrants enfrontades amb un thrash guarro però amb enganxada ... un dels meus favorits ... gràcies per aquestes guitarres doblades! "Moonlight" ens porta de ple a un thrash vuitanta, old school, però amb tocs black, la veu és esgarrifosa. "Pro Pàtria Mori" és un dels temes que més m'atrauen del disc, i és el que desborda d'un ambient fosc fregant el doom del rotllo Moonspell. Tema més que interessant.

"The third senyal" un altre dels grans temes, barreja perfecta de roff thrash amb la punyent fúria ... "Harsh Times" no té desperdici ... thrash en vena. Deixant ben clar que les veus de The Hole no són mitges tintes. Més lenta però gens menyspreable tanca el disc "Misanthropic Wave".

Amb aquest primer treball, The Hole ens deixen molt clar que tenen gana. Fam de sortir de les illes i ensenyar el que és el metall extrem, jo no dubtaria a donar-los una oportunitat, ara et toca a tu que estàs llegint aquestes línies.

Sergi Arise "Hell"
07/08/2014

14/03/2018
Sara Sánchez
09/03/2018
Jesús Valverde
23/01/2018
Jordi Pons Gibernau



Inici Noticies Crítiques Concerts Crónicas Entrevistes Entrevistes
Licencia Creative Commons
Satan Arise por www.satanarise.com se encuentra bajo una Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 3.0 Unported.