Es tracta del tema "Zombies", pertanyent al LP "The Scene".
El video va ser rodat durant una actuació en una Survival Zombie a Madrid. I és un homenatge a les pel·lícules de sèrie B en VHS.
A més la banda anuncia la composició de nous temes per al disc que llançaran durant 2016.

Suscríbete aquí!