El sisè à lbum titulat Opera és un viatge musical desgarrador inspirat en el trà gic accident d'escalada de muntanya que va ocórrer al lÃder i cervell Francesco Paoli el 2021.
Amb aquest nou disc, la banda posa el llistó encara més alt que abans, sent pionera en el que sembla un subgènere completament nou que es podria anomenar Opera Metal: una barreja sense precedents de música extrema i elements teatrals.
"Les millors històries sempre provenen del dolor, és una veritat amarga però innegable". Francesco P. afirma. “Hem aconseguit convertir una de les pitjors coses de la vida en una obra d'art, que encarna el nostre creixement personal i artÃstic i que porta els oients a una muntanya russa d'emocions, on poden experimentar el que he viscut de la mà amb mi. . És un malson de despertar, però aixà és com la vida de vegades, només espanta".
“En la meva representació visionà ria d'aquest viatge, que comença amb la meva experiència propera a la mort i culmina amb un renaixement fÃsic i psicològic molt desitjat, he volgut emmarcar cada pas del meu calvari, com si fossin actes d'una "Ã’pera LÃrica". amb dià legs o fins i tot confessions a personatges imaginaris, que han estat presents constants al llarg de tota la meva (des)aventura.
Aquest à lbum et llança en un remolà de malestar i sentiments incontrolables, on pots experimentar dolor, por, desesperació, rà bia, frustració, però també resolució, coratge, esperança i un profund desig de redempció. Crec fermament que aquest à lbum és un sòlid manifest de resiliència, i espero que la meva història inspiri a les persones que es van "perdre" per qualsevol motiu".
Francesco P. diu de la nova cançó:
"Què veiem just abans de morir? Bé, amb 'Bloodclock' presto el meu testimoni i revelo les visions personals que vaig tenir mentre penjava d'una corda, inconscient, a uns centenars de metres sobre el terra. És una bogeria com la realitat pot ser molt. més aterridor i aclaparador de l'à nima que la imaginació.
Poc després de la meva donació d'alta de l'hospital, Francesco Ferrini i jo vam començar a escriure immediatament, tot i que encara estava postrat i no podia jugar. La idea era capturar l'estat d'à nim d'aquells dies tan dramà tics i assegurar-se de mantenir intacte la sensació de desesperació i por que encara correva per les meves venes després de l'accident. Més tard, vam treballar amb els altres per desenvolupar aquestes idees i crear la música que es mereix una història tan forta, una música que et talla l'alè i et llança a un remolà de sentiments barrejats i incomoditat.
Crec que ho hem aconseguit al 110%.
I el vÃdeo és una representació espectacular d'aquell desastre. Vaig empènyer la Martina (McLean, directora de vÃdeo) al lÃmit perquè sabia que podia trobar una manera poètica, metafòrica però molt impactant de combinar la fúria de la cançó amb imatges impressionants. Va fer un treball increïble i estem orgullosos de declarar que aquest és el millor vÃdeo musical que hem tingut a la nostra carrera".
“Però aquesta cançó no només parla de la mort, també parla de la vida. "Encara no estic mort" va ser una mena de mantra que es va convertir en el meu crit de batalla. En el moment en què em vaig despertar, vaig començar la meva guerra per mantenir-me viva, que amb el temps es va convertir en un autèntic i inacabable calvari ja que encara porto la creu pel que va passar aquell dia. Però aquesta és una altra història i el seu moment encara està per arribar..."
Fleshgod Apocalypse són
Francesco Paoli
Verónica Bordacchini
Francesco Ferrini
Fabio Bartoletti
Evgeny Riabchenko
SuscrÃbete aquÃ!