SatanArise en Facebook
Críticas, reviews, novedades metal, discos, critica y tracklist - Satan Arise

Suscríbete aquí!


Elisa C. Martin + Hora Límite + 4 Bajo Zero + Bridge to Nowhere Revi Live (Madrid)

Ankor + Vukovi + Far'n'Hate Stage Live (Bilbao)

Prestige + Enemynside Rockville (Madrid)

Cain's Dinasty + Brutalfly Gong (Oviedo)

Prestige + Enemynside Urban Rock Concept (Gasteiz (Vitoria))

Angra + Opera Magna + Arwen Razzmatazz 2 (Barcelona)

Mala Bestia + Mala Hostia + Pycaya Bóveda (Barcelona)

Enuff Z'Nuff + Dusty Riders Estudios Groove (Portugalete)

Avalanch + Nurcry + Secta The New Valdemoro (Valdemoro (Madrid))

Cobra Spell Rockville (Madrid)

Avalanch + Nurcry + Redención Zero Garaje Beat Club (Murcia)

We Rock (Dio Tribute) + Crimson Colt Bóveda (Barcelona)

Kiss the night with Jordy Stanley + Blue Madness Sixx Rock (Madrid)

Leo Jiménez Razzmatazz 2 (Barcelona)

Kabrönes El Escénico de Illescas (Toledo)

Heavy Pettin Silikona (Madrid)

Alestorm + Saurom + Stratovarius + Rata Blanca + Wind Rose + Tyr + Equilibrium + El Reno Renardo + Kalmah + Ars Amandi + Eihwar + Linkoln Park + Oceans Ate Alaska + Brian Downey + Evil Invaders Zona polideportiva (Villena)

Kritter - The Fuckening (2020)

Kritter - The Fuckening
Kritter logo
España

The Fuckening

Thrash / Groove Metal
On Fire
2020


Temes

1. Your Sacrifice
2. Duality
3. Ashes Of A Life
4. Pretty Harlot
5. Live in Heaven, Live in Earth
6. Behind Your Mask
7. 8 Millions Of Gods
8. Empty River

Formació

Veu: Francisco José Salgado
Guitarra: Javier Hernández
Guitarra: José Antonio Rodríguez
Baix: Javier Domínguez
Teclats: Rodrigo Borrego
Bateria: David Yagüe

Crítica

L'evolució de la proposta musical de Kritter al llarg de la carrera ha estat notòria i fascinant. Amb cada nou llançament, aquesta banda salmantina ha ampliat els seus horitzons musicals i ha enfortit la seva identitat de manera indestructible. "The Fuckening" representa el seu quart àlbum d'estudi, i afirmar que podria ser la seva obra cimera no és un simple clixé. Kritter ha recorregut un camí musical que ha deixat enrere les seves arrels inicials, orientades cap al thrash metall, per aventurar-se audaçment als terrenys sonors del viking metall. Tot i això, el seu últim disc, "The Fuckening", ens revela que no s'aturen aquí. En lloc de conformar-se amb un so ja establert, continuen explorant terrenys encara més extrems, desafiant les fronteres del metall convencional i portant-nos a un viatge sonor que ens sorprèn a cada pista.

The Fuckening és, en essència, un disc que abasta el concepte del metall en la seva forma més àmplia i diversa. Tot i que Kritter encara manté certs vestigis de la seva època víking tant en la seva estètica com en pistes com "Pretty Harlot", el que realment destaca en aquest àlbum és la sorprenent originalitat que impregna cadascuna de les seves composicions. Aquest disc és una mostra que la banda s'ha aventurat més enllà de les etiquetes i ha abraçat la llibertat creativa des del primer acord de Your Sacrifice. Aquesta pista inicial exemplifica magistralment la capacitat de Kritter per fusionar elements oposats del metall. D'una banda, trobem la brutalitat del metall més agressiu, amb riffs de guitarra abrasadors i una secció rítmica contundent que copeja amb força. D'altra banda, la tornada de veu neta i poderosa afegeix una dimensió melòdica i emotiva que contrasta de manera impressionant amb la ferocitat de la resta de la cançó. És aquest contrast el que fa que Your Sacrifice sigui tan memorable i representa l'audàcia musical que caracteritza Kritter. El segueix "Duality", moment on la banda aposta per l'energia i la intensitat.

El tercer tall d'aquest àlbum, Ashes Of A Life, marca un canvi en el to i l'atmosfera de The Fuckening. Aquesta cançó ens submergeix en territoris més foscos i contemplatius, com si ens portés a un viatge emocional més introspectiu dins del disc. Aquí, Kritter mostra la seva capacitat per explorar matisos emocionals més profunds, creant una atmosfera ombrívola que contrasta amb la intensitat de les pistes anteriors. A “Pretty Harlot” podem gaudir de Kritter en tota la seva essència. Aquesta cançó continua sent fidel a l'herència de Kritter d'oferir metall pesant i potent. Aquí, la banda mostra la seva capacitat per alternar entre moments d'introspecció i rampells d'energia desenfrenada, cosa que crea un equilibri captivador a l'àlbum.

La guitarra a The Fuckening es converteix en un element fonamental que guia l'oient a través de les emocions i la intensitat de la música. Aquest és especialment evident a l'èpic "8 Millions Of God". La guitarra es mostra esmolada, amb riffs intricats i sols virtuosos que capturen l'atenció i transporten l'oient a un viatge sonor ple de matisos i canvis emocionals. En aquesta pista, l'habilitat de la banda per crear paisatges musicals elaborats i envoltants queda palès, i és un exemple clar del seu mestratge en l'execució instrumental.

El colofó d'or de l'àlbum arriba amb "Empty River". Aquí, els registres vocals arriben a alçades impressionants, superant fins i tot els moments més esquinçats i agressius del disc. És un desplegament impressionant de versatilitat vocal que afegeix un toc final emotiu i poderós a l'obra. Aquesta última cançó demostra la capacitat de Kritter per oferir un final impactant i commovedor, deixant una impressió duradora a l'oient.

Kritter es destaca no només per la seva capacitat per sorprendre amb cada nou treball, sinó també per la seva habilitat per mantenir una evolució constant i un creixement sostingut al món del metall. La seva disposició per explorar nous horitzons i la seva llibertat creativa els converteixen en una força rellevant i emocionant a l'escena musical actual. "The Fuckening" és un clar exemple de la seva maduresa artística i la seva capacitat per mantenir-se a l'avantguarda de la música metall, mantenint els oients ansiosos pel que vindrà a continuació en el seu apassionant viatge musical.

ZorroLoko
05/10/2023

14/03/2018
Sara Sánchez
09/03/2018
Jesús Valverde
23/01/2018
Jordi Pons Gibernau




Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /web/htdocs/www.satanarise.com/home/sources/ob_page.php on line 1198
Inici Noticies Crítiques Concerts Crónicas Entrevistes Entrevistes
Licencia Creative Commons
Satan Arise por www.satanarise.com se encuentra bajo una Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 3.0 Unported.