SatanArise en Facebook
Críticas, reviews, novedades metal, discos, critica y tracklist - Satan Arise

Suscríbete aquí!


Elisa C. Martin + Hora Límite + 4 Bajo Zero + Bridge to Nowhere Revi Live (Madrid)

Ankor + Vukovi + Far'n'Hate Stage Live (Bilbao)

Prestige + Enemynside Rockville (Madrid)

Cain's Dinasty + Brutalfly Gong (Oviedo)

Prestige + Enemynside Urban Rock Concept (Gasteiz (Vitoria))

Angra + Opera Magna + Arwen Razzmatazz 2 (Barcelona)

Mala Bestia + Mala Hostia + Pycaya Bóveda (Barcelona)

Enuff Z'Nuff + Dusty Riders Estudios Groove (Portugalete)

Avalanch + Nurcry + Secta The New Valdemoro (Valdemoro (Madrid))

Cobra Spell Rockville (Madrid)

Avalanch + Nurcry + Redención Zero Garaje Beat Club (Murcia)

We Rock (Dio Tribute) + Crimson Colt Bóveda (Barcelona)

Kiss the night with Jordy Stanley + Blue Madness Sixx Rock (Madrid)

Leo Jiménez Razzmatazz 2 (Barcelona)

Kabrönes El Escénico de Illescas (Toledo)

Heavy Pettin Silikona (Madrid)

Alestorm + Saurom + Stratovarius + Rata Blanca + Wind Rose + Tyr + Equilibrium + El Reno Renardo + Kalmah + Ars Amandi + Eihwar + Linkoln Park + Oceans Ate Alaska + Brian Downey + Evil Invaders Zona polideportiva (Villena)

Exessus - Asynapse (2022)

Exessus - Asynapse
Exessus logo
España

Asynapse

Thrash Metal
Autoproducido
2022


Temes

1. Bloodshed
2. Oblivion
3. No King
4. Paths
5. Strength
6. Inner Parasite
7. Singular
8. Voyager
9. Leaving
10. Old Chains
11. Notes of the Soul Pt. 2
12. Welcome to the Hole
13. Paths (Extended version)

Formació

Baix: Gerard Colomer
Guitarras: Ferran Montasell
Veu i guitarra: Iván Exe
Bateria: Víctor García

Crítica

La banda espanyola de Thrash Metal Exessus ens presenta el segon àlbum d'estudi, titulat Asynapse. Un treball currat, thrash metall de la vella escola de so cru, combinat de manera equilibrada amb sons moderns, que aporten una identitat pròpia a la banda. Un àlbum complex, però enganxós des de la primera escolta. Un disc elaborat, capaç de combinar el so clàssic del gènere amb influències menys ortodoxes que fan que aquest treball sigui un àlbum fàcil d'escoltar.

L'àlbum ho obre "Bloodshed", una cançó de so clàssic i directe, de tornades enganxoses i guitarres esmolades. El tempo accelerat de la cançó fa que no tinguis temps ni agafar aire. Una cançó carregada d'influències de tota vida… Slayer, Exodus, Anthrax… Així agrada escoltar un disc. No et decep. El segueix "Oblivion" on les guitarres prenen una posició més propera al Groove Metall. Una cançó dinàmica i accelerada, capaç de mostrar les diferents influències i dimensions d'aquesta banda.

El tercer tall de l'àlbum es titula "No King", on la banda segueix apostant pel Groove Metall. El so de bandes com Pantera es fa palès en cançons com aquesta, on tota l'escola del post-thrash es fa palès. Amb "Paths", quart tall de l'àlbum, la banda aposta pel so clàssic de l'Heavy Metall. Una cançó potent i pesada, de riff sòlid i base rítmica contundent. No podem demanar més a aquesta cançó.

"Strength" és el cinquè tall del disc, i amb ell arriba el moment més eclèctic de tota aquesta feina. Una cançó que ens recorda bandes com Machine Head i que fa mantenir l'atenció en allò que queda d'àlbum. Després “Inner Parasite”, que manté la tònica del tema anterior, escoltem “Singular”. Del millor de l'àlbum. Un riff pesat dibuixa una melodia hipnòtica. Un tema que em recorda potser de bandes com Anthrax. Brutal.

A "Voyager" escoltem una cançó de rock alternatiu que beu de les influències de bandes pesades com Alice in Chains. Una cançó molt ben elaborada, però que desentona una mica al conjunt del disc. El segueix Leaving, tema que manté aquesta melodia qualitat en format acústic. Un tall instrumental que serveix d'introducció a “Old Chains”, desè tall de l'àlbum i moment cim del disc. Una cançó de Thrash Metal Old School de gran qualitat. Un so dur i esquinçat acompanya uns cors enèrgics. Una cançó que segur no faltarà als directes de la banda. El treball de les guitarres és excel·lent, digne de menció.

Notes of the Soul Pt. 2 és un altre d'aquells grans moments que hem d'analitzar d'aquest disc. 11 minuts de Metall enèrgic. El tema més extens d'aquest treball discogràfic té tots els elements necessaris per esdevenir un gran tema de Thrash Metal de nova fornada. Una veu esquinçada i plena de caràcter, una bateria d'infart, un baix trasbalsat i unes guitarres esmolades. Un luxe de tema que ve de gust escoltar una vegada i una altra, malgrat la seva durada.

A “Welcome to the Hole” escoltem un tema que beu del crossover i del hardcore Punk. Una cançó accelerada, trasbalsada, d'estructura salvatge i cors agressius. Els darrers segon d'aquest tall, a manera de regal, Exessus ens porta una pista que barreja el seu tradicional Thrash Metal barrejat amb música electrònica, creant un particular “Dance Metal” que dirien els alemanys Rammstein. Personalment m'ha costat entrar en aquest joc, només apte per a orelles molt eclèctiques. Tancant l'àlbum escoltem “Paths (Extended version)”. Una versió del vostre tema. Una versió de 6 minuts de durada que no aporta gaires novetats sobre la versió original.

Exessus ens porta un disc de Thrash Metal que, sense perdre de vista les referències clàssiques del gènere, s'atreveix a marcar una visió pròpia del Metall Extremo, cosa que agraïm. Una banda amb un so elaborat que sembla tenir les coses molt clares de cap a on vol seguir caminant.

ZorroLoko
24/01/2023

14/03/2018
Sara Sánchez
09/03/2018
Jesús Valverde
23/01/2018
Jordi Pons Gibernau




Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /web/htdocs/www.satanarise.com/home/sources/ob_page.php on line 1198
Inici Noticies Crítiques Concerts Crónicas Entrevistes Entrevistes
Licencia Creative Commons
Satan Arise por www.satanarise.com se encuentra bajo una Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 3.0 Unported.